قیمت پودر دی کلسیم فسفات در سال ۱۴۰۰
11 نوامبر

قیمت پودر دی کلسیم فسفات در سال ۱۴۰۰

قیمت پودر دی کلسیم فسفات در سال ۱۴۰۰ با توجه به معیارهای زیادی توسط نمایندگی های رسمی تعیین می شود که مشتریان می توانند برای اطلاع از آن علاوه بر دفاتر فروش به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنند.

یکی از بهترین و ضروری ترین مکمل های غذایی دام و طیور می توان به دی کلسیم فسفات اشاره کرد زیرا این ماده معدنی سرشار از کلسیم و فسفر است که وجود این دو عنصر در پرورش دام و طیور تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

این محصول امروزه در کارخانه جات بسیاری به تولید می‌رسد و در بازار شاهد انواع متنوع برند ها با کیفیت و قیمت های متفاوت خواهید بود لذا توصیه می شود برای دریافت محصول استاندارد و بدون ناخالصی به نمایندگی های رسمی مراجعه نمایید.

استعلام قیمت پودر دی کلسیم فسفات در سال ۱۴۰۰

استعلام قیمت پودر دی کلسیم فسفات در سال ۱۴۰۰ به راحتی از فروشگاه های اینترنتی فعال در این حوزه امکان پذیر است لذا کافیست برای مشاهده لیست کامل تعرفه ها و مقایسه با سایر مراکز فروش از طریق فضای مجازی با مدیر فروش سایت در ارتباط باشید.

تاثیرات فوق العاده دی کلسیم فسفات در جیره غذایی دام ها شامل تقویت استخوان های دام که موجب رشد بهتر آنها می شود، کمک به افزایش ایمنی بدن، مقابله در برابر بیماری ها و … اشاره نمود.

از مهمترین فاکتور های دخیل در تعیین قیمت این محصول می‌توان به روش تولید، سطح کیفیت، میزان خرید، میزان عرضه و تقاضا، تورم بازار، شیوه عرضه و … اشاره کرد.

بزرگترین کارخانه تولید دی کلسیم فسفات

بزرگترین کارخانه تولید دی کلسیم فسفات

به طور کلی دی کلسیم فسفات دارای دو نوع خشک و آبدار می باشد با بررسی های صورت گرفته نوع خشک و بدون آب آن تخلخل درون ذره ای بهتر و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نوع آبدار آن دارد.

بزرگترین کارخانه تولید دی کلسیم فسفات در استان کرمان واقع شده است که محصولات خود را با جدیدترین روش های آزمایشگاهی با کیفیت درجه یک و برند پویا فسفات در دسترس خریداران قرار داده است.

این واحد تولیدی علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به عنوان برترین شرکت صادرات دی کلسیم فسفات نیز در حال فعالیت می باشد و این محصول را با قیمت عمده به فروش می رسانند تا خریداران بهترین تجربه خرید خود را داشته باشند.

خرید پودر دی کلسیم فسفات با قیمت امروز

خرید پودر دی کلسیم فسفات با قیمت امروز

در چند سال اخیر با توجه به آگاهی افراد نسبت به خواص دی کلسیم فسفات فروش آن افزایش چشمگیری داشته و بیشترین مشتریان را در صنعت خوراک دام و طیور به خود اختصاص داده است.

خرید پودر دی کلسیم فسفات با قیمت امروز را می توان از وبسایت مقابل به صورت عمده در تناژهای بالا انجام دهید تا با بهره مندی از تخفیفات ویژه بیشترین حاشیه سود را از آن خود کرده باشد.

یکی از خدمات ارزنده پس از فروش بازرگانی پویا فسفات قابلیت مرجوع کردن محصول می باشد چنانچه در زمان تحویل بار کالا از نظر بسته بندی یا تاریخ انقضاء دچار نقص بود کافیست آن را ارجاع دهید تا سریعا تعویض و مجدد ارسال گردد.

تولید پودر دی کلسیم فسفات دام و طیور

تولید پودر دی کلسیم فسفات دام و طیور

به طور کلی از اسید فسفریک در تولید انواع کود های شیمیایی استفاده خواهد شد زیرا این ماده علاوه بر فلوئور بالا عناصر سنگین همچون سرب، روی، آهن، جیوه و … را دارا است که مصرف زیاد آنها برای تغذیه دام مجاز نمی باشد بنابراین برای تولید دی کلسیم فسفات باید از اسید فسفریک تصفیه شده استفاده شود.

تولید پودر دی کلسیم فسفات دام و طیور در ایران رشد قابل توجهی داشته و از نظر کیفیت نسبت به نمونه های چینی و خارجی بسیار با کیفیت تر و ارزان قیمت تر بوده است برای تکمیل اطلاعات تخصصی خود از قسمت مشاوره و فروش از همکاران ما راهنمایی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *