خرید زئولیت دامی پویا زئولیت با قیمت درب کارخانه
13 نوامبر

خرید زئولیت دامی پویا زئولیت با قیمت درب کارخانه

خرید زئولیت دامی با مارک پویا زئولیت را می توانید به قیمت درب کارخانه از فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام دهید تا با دریافت مناسب ترین قیمت از خرید خود سود بسزایی کسب کرده باشید.

معادن بسیاری در ایران وجود دارد که انوع متنوع زئولیت از آنها استخراج می شود یکی از پرکاربردترین های این ماده‌ی معدنی سنگ کلینوپتیلولیت می باشد که در بخش پرورش دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

زئولیت که نوعی آلومینوسیلیکات محسوب می شود به ۲ روش طبیعی و مصنوعی تولید شده است برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت کامل زئولیت دامی توصیه می‌شود این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

مرکز خرید زئولیت دامی مارک پویا زئولیت

مرکز خرید زئولیت دامی مارک پویا زئولیت این محصول را مستقیماً از درب کارخانه برای مشتریان ارسال خواهد کرد تا با حذف واسطه ها خریدار از حاشیه سود قابل توجهی بهره مند گردد چنانچه مایل به خرید عمده این کالاها هستید از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه ارتباط برقرار کنید.

بر اساس آزمایشات صورت گرفته این کانی در پرورش دام ها تاثیرات سودمند خواهد داشت که مهمترین آنها شامل بهبود  افزایش وزن، بهبود قابلیت هضم، افزایش بازدهی مواد خوراکی برای حیوانات در حال رشد، کاهش سمیت فلزات سنگین، موثر در کنترل اختلالات هضمی و … می شوند.

از مهم ترین نکات حائز اهمیت در زمان خرید زئولیت دقت به کیفیت و خلوص آن می باشد زیرا هر چه سطح کیفی این ماده معدنی بیشتر باشد تاثیر گذاری آن در فرایند پرورش دام بیشتر خواهد بود از همین رو دامداران به مراکز معتبر و رسمی مراجعه می‌نمایند تا زئولیت دامی را با کیفیت تضمین شده دریافت کنند.

بهترین قیمت عمده زئولیت دامی درب کارخانه

بهترین قیمت عمده زئولیت دامی درب کارخانه

بدون شک بهترین قیمت عمده زئولیت دامی را از درب کارخانه تحویل خواهید گرفت شرکت بازرگانی پویا زئولیت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا علاوه بر تولید این ماده‌ معدنی با کیفیت عالی آن را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار دهد.

خرید اینترنتی مزایای بسیاری برای خریدار به همراه دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  1. دریافت به موقع محصول در شهر خود و صرف کمترین زمان
  2. تهیه کیفیت ممتاز و برتر
  3. حذف هزینه‌های بیهوده حمل و نقل
  4. پرداخت نازلترین قیمت بازار
  5. برخورداری از مشاوره تخصصی
  6. مشاهده لیست به روز قیمت ها

نقش زئولیت خوراک دام و طیور در تغذیه

نقش زئولیت خوراک دام و طیور در تغذیه

زئولیت برای نخستین بار در سال ۱۷۵۶ توسط اکسل فردریک کرونستد کانی شناس اهل سوئد می باشد شناخته و معرفی شده است این ماده معدنی در بسیاری از صنایع کاربردهای ویژه را دارد.

نقش زئولیت خوراک دام و طیور در تغذیه که توسط کارشناسان متخصص به تایید رسیده است شامل موارد زیر می شود:

  • در دام ها موجب جذب گاز های آمونیوم شکمبه می شود و از مسمومیت جلوگیری خواهد کرد
  • موثر در افزایش وزن گاوهای پرواری
  • افزایش چربی و پروتئین شیر گاوهای شیرده
  • افزایش تولید تخم مرغ
  • سلامت استاد پای مرغ گوشتی
  • بهبود کیفیت پوسته تخم مرغ

قیمت هر کیلو زئولیت خوراک دام و طیور

قیمت هر کیلو زئولیت خوراک دام و طیور

بهترین راهکار برای تهیه پایین ترین قیمت خرید عمده و بدون واسطه این محصول از کارخانه جات تولیدی می باشد شرکت تولیدی پویا زئولیت از جمله مراکزی است که محصولات خود را مستقیماً در اختیار متقاضیان قرار داده است.

قیمت هر کیلو زئولیت خوراک دام و طیور را می توان به راحتی از مرکز فروش پیشرو استعلام بگیرید زیرا این محصول به دلیل نوسانات بازار دچار تغییر می باشد بهترین پیشنهاد این است که قبل از خرید از قیمت روز مطلع گردید.

برای مشاهده لیست کامل قیمت ها و مقایسه با سایر فروشگاه ها کافیست از طریق درگاه های ارتباطی واتساپ، تلگرام و اینستاگرام به مدیر فروش مرکز مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *