تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کشور
7 نوامبر

تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کشور

تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کشور  واق در استان کرمان با استفاده از به روز ترین روش تولید دی کلسیم فسفات در دنیا این پودر را تولید نموده و با ارزانترین قیمت هر کیلو کلسیم و فسفات در برند پویا فسفات به بازار تزریق کرده است.

امروزه در بسیاری از دامداری های صنعتی و بزرگ در راستای پرورش بهتر و سریعتر انواع دام علاوه بر جیره های غذایی گیاهی از مکمل های غذایی  برای تامین سایر احتیاجات دام استفاده خواهد شد زیرا حیوانات نیز مانند انسان برای رشد سالم به مواد مغذی بسیاری احتیاج دارند.

معمولا برای تامین پروتئین و ویتامین مورد نیاز دام ها از انواع مکمل پودر گوشت استفاده خواهد کرد و برای تامین کلسیم و فسفر جیره غذایی آنها از مکمل دی کلسیم فسفات استفاده می کنند.

تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کشور

تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی در کشور که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند بازرگانی پویا فسفات می باشد این مرکز علاوه بر تولید این پودر به صورت مستقیم و با برند خود نیز آن را عرضه می نماید که در این شیوه خریدار شاهد کاهش چشمگیر قیمت دی کلسیم فسفات خواهد بود.

دی کلسیم سولفات به طور کلی به دو روش سنتی و صنعتی به تولید می‌رسد که در این قسمت به بررسی فرآیند تولید آنها پرداختیم:

  • در روش تولید سنتی ابتدا باید کربنات کلسیم و اسید فسفریک را در نسبت های معین و مشخص با یکدیگر را مخلوط می‌کنند که ماده نسبتاً خشکی به دست می آید بعد از خشک شدن کامل ماده آن را آسیاب می کنند.
  • در روش تولید صنعتی از واکنش شیمیایی کربنات کلسیم و اسید فسفریک با بهره مندی از بهترین دستگاه ها و امکانات آزمایشگاهی این بود پودر که با نام اختصاری DCP شناخته می شود به دست خواهد آمد.

مرکز فروش عمده دی کلسیم فسفات دامی

مرکز فروش عمده دی کلسیم فسفات دامی

موجود دو عنصر کلسیم و فسفر در خوراک دام و طیور بسیار حیاتی و حائز اهمیت می باشد و با بررسی های صورت گرفته در عملکرد بهتر رشد دام ها و همچنین خصوصیات استخوانی موثر می باشد.

مرکز فروش عمده دی کلسیم فسفات دامی در تهران این محصول را با کیفیت درجه یک و بهترین قیمت بازار در دسترس خریداران قرار داده مشتریان گرامی می توانند جهت ثبت سفارش از قسمت مشاوره و فروش با مدیر نمایندگی تماس حاصل فرمایند.

انواع کاربرد های دی کلسیم فسفات

انواع کاربرد های دی کلسیم فسفات

از انواع کاربردهای دی کلسیم فسفات می توان برطرف نمودن کمبود کلسیم و فسفر در بسیاری از صنایع که در ادامه ذکر شده اند اشاره نمود:

  1. غذا و نوشیدنی
  2. خوراک دام
  3. محصولات بهداشتی و مراقبت فردی
  4. صنایع داروسازی
  5. صنعت کشاورزی

با توجه به این حجم از کاربرد دی کلسیم فسفات تولیدکنندگان ایرانی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و این محصول را با معتبرترین آنالیز به صورت عمده تولید و نیاز بازار را به صورت ۱۰۰% تامین نمودند به گونه ای که زمینه صادرات این محصول به سایر کشورها نیز پیشرفت داشته ایم.

برترین واحد تولیدی دی کلسیم فسفات در کرمان

برترین واحد تولیدی دی کلسیم فسفات در کرمان

برترین واحد تولیدی دی کلسیم فسفات در کرمان با بهره مندی از دستگاه های مجهز و تمام اتوماتیک این محصول را با آنالیز ۲۲ درصد کلسیم و ۱۸ درصد فسفر که مطابق استانداردهای جهانی می باشد تولید و مستقیماً در اختیار متقاضیان اقسام نقاط کشور قرار داده است.

قابل توجه مشتریان عمده می توانند برای دریافت نمونه و بررسی کیفیت ابتدا اقدام نمایید و در صورت رضایت از کیفیت و اطمینان از آنالیز محصول سفارشات عمده خود را به ثبت رسانند.

برای تکمیل اطلاعات خود از نحوه سفارش و همچنین شیوه ارسال بار کافیست از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی به مشاوران فروش این شرکت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *